|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ladislav Vomáčko, Ph.D. (13.10.2010)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ladislav Vomáčko, Ph.D. (13.10.2010)
Nasser, D. Erlebnispädagogik aus internationaler Perspektive. Lüneburg : Verlag edition Erlebnispädagogik, 2003. Neuman,J. Možnosti začleňování ČR do EU v oblasti ?Aktivity v přírodě,výchova v přírodě a učení v přírodě ?In Tilinger,P.,Rychtecký,A.,Perič,T. (editoři) Sborník příspěvků národní konference Sport v České republice na začátku nového tisíciletí. Praha,UK FTVS 2001,s.56-60 Becker, P. et al. Outdoors, Adventure and Experiential Learning, A wreath of European concepts. Marburg : bsj Marburg, Higgins, P., Humberstone, B.(Editors) Outdoor education and experiential learning in UK. Zeitschrift für Erlebnispädagogik 19, 1999, 10/11, 95 str. HUNT,J. (editor) In search of Adventure. Guildfort: Talbot Adair Press. 1989. ISBN 0 951 183540 Higgins,P.,Loynes,Ch.,Crowther,N. (editors) A guide for Outdoor Educators in Scotland. Penrith: Scottish Advisory Panel for Outdoor Education. 1998. ISBN 1 874637040
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ladislav Vomáčko, Ph.D. (13.10.2010)
Samostatné vyhledání a zpracování odborných informací o úrovni teorie i praxe ve vybrané zemi. Prověření základních znalostí a souvislostí. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ladislav Vomáčko, Ph.D. (13.10.2010)
Přednášky : 1.Vymezení kriterií pro hodnocení úrovně rozvoje rekreačních i výchovných aplikací aktivit v přírodě. Pokus o hodnocení rozvoje výchovy v přírodě v celosvětovém měřítku (S. Priest). 2. Informační zdroje na Internetu. Kvalitní stránky a jejich obsah (např. www.wilderdom 3.Evropské organizace rozvíjející spolupráci v oblasti učení a výchovy v přírodě. Grantová politika EU v této oblasti. 4.Charakteristika mezinárodního hnutí Outward Bound. 5. Pojetí norského Friluftslivu a rozvoj skandinávských zemí (Švédsko, Finsko, Dánsko). 6. Charakteristika rozvoje aplikaci aktivit v přírodě a výchovy v přírodě ve Velké Britanii , v zemi s nejstarší tradici. 7. Přístupy, organizace , školy a trendy v USA. 8. Rozvoj výchovných aplikací aktivit v přírodě v německy mluvících zemích. 9. Rozvoj ve Francii a zemích dřívějšího Beneluxu. 10. Situace v Polsko, Slovensku, Maďarsku, Rakousku a Slovinsku. 11. Civilizační a kulturní vlivy na druh a způsob aplikace činností v přírodě. Udržitelný rozvoj a výchova v přírodě. Semináře: 1. Získávání nových informací o rozvoji výchovy v přírodě v Evropské unii i ve světě 2. Zpracování přehledu mezinárodních organizací zabývajících se aktivitami v přírodě 3. Možnosti mezinárodní spolupráce ČR v oblasti aktivit v přírodě (školy, organizace, aktivní cestovní ruch..). |