|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Karel Vojíř, Ph.D. (11.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Karel Vojíř, Ph.D. (11.09.2023)
Výuka probíhá v prezenční podobě. V případě nemožnosti realizace prezenční výuky bude výuka realizována ve formě videohovorů v časech dle rozvrhu. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Karel Vojíř, Ph.D. (11.09.2023)
Grecmanová, H., Urbánková, E. 2007. Aktivizační metody ve výuce, prostředek ŠVP. Hanex. Olomouc. 178 s. ISBN: 80-857883-73-8. Kotrba, T. – Lacina, L. Aktivizační metody ve výuce. Brno: Barrister and Principal, 2011. Pavlasová, L., Hrouda, L., Teodoridis, V., Andresk, J., Říhová, D., Vančata, V., Novotný, P., Řezníček, J., Novotná, M. Přírodovědné exkurze ve školní praxi. Praha: UK, PedF, 2015. ISBN 978-80-7290-807-3. Petr, J. Možnosti využití úloh z biologické olympiády ve výuce přírodopisu a biologie. Inspirace pro badatelsky orientované vyučování. České Budějovice: Pedagogická fakulta, 2014. Teplá, M. a kol. Bádáme, objevujeme a zkoumáme svět kolem nás - biologie (1. díl). Praha: P3K, 2015. Teplá, M. a kol. Bádáme, objevujeme a zkoumáme svět kolem nás - biologie (2. díl). Praha: P3K, 2015. Králíček, I. Moderní přístupy k výuce biologie. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové. Silbermann, M. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha: Portál, 1997. Sitná, D. Metody aktivního vyučování. Praha: Portál, 2009. Webové stránky vzdělávacích institucí (ZOO, botanické zahrady, ekologická centra, muzea) Webové stránky přírodovědných soutěží (Biologická olympiáda, Středoškolská odborná činnost, Ekologická olympiáda a další)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Karel Vojíř, Ph.D. (11.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Karel Vojíř, Ph.D. (11.09.2023)
Podmínkou ukončení předmětu je 1) aktivní účast na výuce a 2) zpracování výstupu ve formě přípravy výukového celku s využitím zadaných aktivizujících metod, jeho obhájení, modelová realizace v rámci cvičení a odevzdání v písemné podobě. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Karel Vojíř, Ph.D. (11.09.2023)
Moodle: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=13826 |