|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (17.09.2016)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (17.09.2016)
Ústní zkouška: 1. rozbor zpracovaných úkolů prezenční části - tj. zpracování úkolů plynoucích z prezenční části výuky (základní podklad k ústnímu zkoušení) 2. zkouška z témat plynoucích z prezenční části a a doporučených materiálů |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (04.10.2016)
Interaktivní tabule a digitální učební materiály · Základní terminologické konstrukty oblasti, didaktické prostředky, učební pomůcky, výukové objekty, digitální výukové objekty, prostředky didaktické techniky, technické výukové prostředky · Interaktivní tabule, druhy, možnosti využití, Softwarová podpora · Zásady a způsoby práce s interaktivními tabulemi · Tvorba výukových objektů a interaktivních prezentací pro práci na interaktivní tabuli
Programovatelné hračky a jejich aplikace do výuky · Možnosti a význam využití programovaných hraček na 1. stupni základní školy · Teoretická východiska a praktická práce s programovatelnými hračkami (BeeBot)
Programovatelné stavebnice a jejich aplikace · Možnosti a význam využití robotiky ve vzdělávání · Teoretická východiska edukační robotiky · Pedagogické přístupy uplatňované v edukační robotice (např. konstruktivní, projektový, problémový, kolaborativní aj.) · Edukační robotika v kontextu konstruktivismu a konstrukcionismu · Sady a stavebnice využitelné v rámci edukační robotiky
Tablety a možnosti využívání multimediálních prvků · Možnosti a význam využití tabletů ve vzdělávání · Teoretická východiska a praktická práce s tablety |