|
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (29.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (29.10.2019)
CARR, N. (2017) Nebezpečná mělčina jak internet mění náš mozek: analýza stavu lidské psychiky v době digitální. Praha : Dauphin, 2017. KALAŠ, I. (2011) Spoznávame potenciál digitálnych technológií v predprimárnom vzdelávaní. Analytická štúdia. Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2011. Dostupné na: http://www.rirs.iedu.sk/Dokumenty/Spoznavame_potencial_technologii.pdf KALAŠ, I. a spol. (2013) Premeny školy v digitálnom veku. Slovenské pedagogické nakladateľstvo – Mladé letá : Prešov, 2013. MPSV (2016) Strategie digitální gramotnosti ČR na období 2015 až 2020. Dostupné na https://www.mpsv.cz/files/clanky/21499/Strategie_DG.pdf MŠMT (2014) Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020. Dostupné na http://www.msmt.cz/uploads/DigiStrategie.pdf SPITZER, M. (2014) Digitální demence. Host, 2014.Creative Computing in SCRATCH (http://scratched.gse.harvard.edu/guide/files/CreativeComputing20141015.pdf) PAPERT, S. (1980) Mindstorms. Children, Computers, and Powerful Ideas. New York, 1980. SPITZER, M. (2016) Kybernemoc. Host, 2016. VORDERMAN, C. (2015) Computer Coding. GAMES. Dorling Kindersley Limited : London, 2015. VUORIKARI, R., PUNIE, Y., CARRETERO GOMEZ, S., Van den BRANDE, L. (2016) DigComp 2.0: The Digital Competence Framework for Citizens. JRC101254. European Union, 2016.
učebnice tuzemské a zahraniční pro 1. stupeń ZŠ pro výuku ICT a informatiky |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (29.10.2019)
1. Vysvětlení pojmu informatické myšlení. |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (02.02.2022)
K zápočtu studenti ve dvojicích vyberou jednu z nabízených úloh, kterou podle pokynů (viz zadání úloh v moodle kurzu k předmětu) vyřeší a k níž odevzdají požadovanou dokumentaci (SOUBORY). |