|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martina Skovajsová (31.05.2018)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martina Skovajsová (31.05.2018)
Tematické okruhy přednášek: Tuzemská média - kdo je kdo, vazby souvislosti, provázanost médií apod. Jednotlivé mediální formáty - internet, TV, tisk, rozhlas apod. Specifika jejich fungování. Inzerce a její vliv na média Public relations, aneb jak do médií proniknout a ovlivnit je Jak funguje politický marketing Manipulace v geopolitice a mezinárodních vztazích
Doporučená literatura: BEDNÁŘ, V. Krizová komunikace s médii. Praha: Grada, 2012. 183 s. ISBN 978-80-247-3780-5. IŁOWIECKI, M. - ZASĘPA, T. Moc a nemoc médií. Bratislava: Veda, 2003. 183 s. ISBN 80-224-0740-2. JEŽEK, V. - JIRÁK, J. Média a my. Praha: Akademie múzických umění, 2014. 145 s. ISBN 978-80-7331-304. LAKHANI, D. Přesvědčování: umění dosáhnout svého. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2008, 206 s. ISBN 978-80-7261-183-6. MLEZIVA, E. Diktatura informací: jak s námi informace manipulují. Plzeň: Aleš Čeněk, 2004. 133 s. ISBN 80-86898-12-1. www.MEDIAGURU.cz FTOREK, J. Public relations jako ovlivňování mínění. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1903-7. VYBÍRAL, Z. Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci. 1. vyd. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-812-0 HÁJEK, P. P. Smrt ve středu. Praha: Dokořán, 2009, ISBN: 978-80-7363-269-4. HÁJEK, P. P. Smrt v sametu. Daranus, 2012, ISBN: 978-80-87423-38-7. |