Poslední úprava: PhDr. Mgr. Helena Vomáčková, Ph.D. (21.01.2024)
Sdílení klinických zkušeností a zájmů v oblasti fyzioterapie. Předmět je koncipován jako virtuální program, na
kterém participuje několik univerzit, které realizují program fyzioterapie a aplikovaných věd. Součástí programu je
intenzivní virtuální komunikace, on-line setkání a individuální činnost studentů jakož i práce v malých pracovních
skupinách.
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Helena Vomáčková, Ph.D. (21.01.2024)
Sharing clinical experience and interests in physiotherapy. The course is designed as a virtual program involving
several universities that implement the Physiotherapy and Applied Science Program. The program includes
intensive virtual communication, online meetings and individual student activities as well as small group work.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Helena Vomáčková, Ph.D. (21.01.2024)
Cílem předmětu je vybavit studenta takovými znalostmi, dovednostmi a obecnými způsobilostmi, že po jeho absolvování:
je schopen zlepšit své jazykové dovednosti obecně a zejména jsou schopni hovořit o tématech souvisejících s fyzioterapií (studiem)
je schopen získat přehled o fyzioterapii a zdravotnických systémech v jiné zemi (obsah kurzů, motivace a zájmy, pracovní příležitosti a preference atd.)
je si vědom (mezikulturních) rozdílů v souvislosti s fyzioterapií (studiem) a jsou si vědomi "významu být zdravý v různých mezinárodních/mezikulturních perspektivách
je si vědom role fyzioterapeuta při zvyšování fyzické aktivity v různé mezinárodní/interkulturní perspective
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Helena Vomáčková, Ph.D. (21.01.2024)
The aim of the course is to provide students with the knowledge, skills and general competencies so that after the completion of the course the students:
are able to improve their language skills in general and are able to talk about physiotherapy (study) related subjects in particular
are able to gain insight into physiotherapy and health care systems in another country (course contents, motivation and interests, job opportunities and preferences, etc.)
are aware of (intercultural) differences with regard to physiotherapy (study) and aware of ‘the meaning of being healthy’ in different international/intercultural perspective
are aware of the role of a physiotherapist in enhancing physical activity in a different international/intercultural perspectives
Podmínky zakončení předmětu - angličtina
Poslední úprava: PhDr. Tereza Nováková, Ph.D. (28.01.2024)
Elaboration a brief report in English, summarizing the outcomes of the peer conversations.
Literatura - angličtina
Poslední úprava: PhDr. Tereza Nováková, Ph.D. (28.01.2024)