High Performance Ray Tracing - NPGR028
Anglický název: |
High Performance Ray Tracing |
Zajišťuje: |
Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Fakulta: |
Matematicko-fyzikální fakulta |
Platnost: |
od 2015 do 2018 |
Semestr: |
letní |
E-Kredity: |
3 |
Rozsah, examinace: |
letní s.:2/0, Zk [HT] |
Počet míst: |
neomezen |
Minimální obsazenost: |
neomezen |
4EU+: |
ne |
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: |
ne |
Stav předmětu: |
vyučován |
Jazyk výuky: |
angličtina |
Způsob výuky: |
prezenční |
Způsob výuky: |
prezenční |
|
|
Anotace -
| |
|
Poslední úprava: JUDr. Dana Macharová (13.02.2009)
Tématem přednášky jsou co nejrychlejší implementace realistických zobrazovacích systémů založených
zejména na rekurzivním sledování paprsku.
Poslední úprava: JUDr. Dana Macharová (13.02.2009)
The topic of this lecture is real-time realistic rendering with focus to real-time ray-tracing.
|
Literatura -
| |
|
Poslední úprava: doc. Alexander Wilkie, Dr. (18.04.2018)
Shirley, Realistic Ray Tracing
SIGGRAPH 2006 Course State of the Art in Interactive Ray Tracing
Poslední úprava: JUDr. Dana Macharová (13.02.2009)
Shirley, Realistic Ray Tracing
SIGGRAPH 2006 Course State of the Art in Interactive Ray Tracing
|
Sylabus -
| |
|
Poslední úprava: JUDr. Dana Macharová (13.02.2009)
Přednáška se věnuje specifickým přístupům a technikám používaným při snaze o maximální
urychlení realistického zobrazení a globálního výpočtu osvětlení. Z několika metod realistického
zobrazení je největší pozornost věnována interaktivnímu rekurzivnímu sledování paprsku (Ray-tracing),
zejména různým urychlujícím technikám, obecnějším i specificky vyvinutým pro podporu ray-tracingu.
Poslední úprava: JUDr. Dana Macharová (13.02.2009)
This course discusses the technical specifics of ray tracing in general, and in particular
real time raytracing and global illumination. Consequently, the acceleration techniques
that are necessary for real-time ray-based image synthesis and GI are one of the core aspects
of the course.
|