|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Vanda Janštová, Ph.D. (12.10.2017)
Součástí cvičení bude i metodika (představení vlastní úlohu, upozornění na možná úskalí související s praxí základních a středních škol a návrh možného zařazení v rámci vzdělávacího oboru přírodopis/biologie); v praktické části studenti cvičení sami absolvují, čímž získají konkrétní zkušenost s danou úlohou. Studenti samostantě nebo ve dvojicích připraví a odučí "mikrovyučování". Předmět je určen studentům navazujícího magisterského studia učitelství a studentům mimořádného studia k získání pedagogické způsobilosti. Výuka předmětu začne až po podzimních pedagogických praxích, tj. 29.10. 2014, resp. 30.10.2014. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Vanda Janštová, Ph.D. (18.09.2019)
Janderová B., Zikánová B. Náměty pro laboratorní cvičení z biologie (1) - mikrobiologie (1.část). Biologie, Chemie, Zeměpis, 9/00, 66-69. Offner, S., and Pohlman, R.F. Visualizing Proteins & Their Evolution. Am. Biol. Teach. 2010; 72, 373-376. http://evolution.berkeley.edu/evolibrary/article/evograms_07 http://greatneck.k12.ny.us/GNPS/SHS/dept/science/krauz/bio_h/images/34_41HominidTimeline_L.jpg http://www.amnh.org/education/resources/rfl/web/hhoguide/tree.html http://www.bradshawfoundation.com/origins/ http://www.nature.com/scitable/topicpage/genetic-mutation-441 http://evolution.berkeley.edu/evolibrary/article/mutations_06
"Evoluce - příběh člověka" - Alice Robertsová, DK "Předkové - evoluce člověka" - Jiří A. Svoboda, Academia "První lidé - Závody v hledání nejstaršího předka" - Ann Gibbonsová, Academia |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Vanda Janštová, Ph.D. (23.10.2019)
Požadavky pro udělení zápočtu: |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Vanda Janštová, Ph.D. (18.09.2019)
Antibakteriální účinky zubní pasty - vyučující dr. Blanka Zikánová: Studenti se seznámí s jednotlivými složkami zubní pasty a jejich účinky. Porovnají účinnost různých druhů zubních past co do zabíjení bakterií a to na kultuře Bacillus subtilis (kterou lze snadno získat). Lidské smysly - vyučující dr. Vanda Janštová |