PředmětyPředměty(verze: 970)
Předmět, akademický rok 2014/2015
   Přihlásit přes CAS
Pedagogická praxe z matematiky I - NMUM310
Anglický název: Mathematics Teaching Practice I
Zajišťuje: Katedra didaktiky matematiky (32-KDM)
Fakulta: Matematicko-fyzikální fakulta
Platnost: od 2014 do 2014
Semestr: letní
E-Kredity: 1
Rozsah, examinace: letní s.:0/0, Z [TS]
Počet míst: neomezen
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Vyučující: doc. RNDr. Jindřich Bečvář, CSc.
prof. RNDr. Martina Bečvářová, Ph.D.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D.
prof. RNDr. Adolf Karger, DrSc.
RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D.
RNDr. Luboš Moravec
doc. RNDr. Oldřich Odvárko, DrSc.
RNDr. Eliška Pecinová, Ph.D.
doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D.
RNDr. Petra Surynková, Ph.D.
PhDr. Alena Šarounová, CSc.
RNDr. Martina Škorpilová, Ph.D.
Třída: M Bc. MZV
M Bc. MZV > Povinné
Kategorizace předmětu: Matematika > Matematika, Algebra, Diferenciální rovnice, teorie potenciálu, Didaktika matematiky, Diskrétní matematika, Matematická ekonomie a ekonometrie, Předměty širšího základu, Finanční a pojistná matematika, Funkční analýza, Geometrie, Předměty obecného základu, , Reálná a komplexní analýza, Matematika, Matematické modelování ve fyzice, Numerická analýza, Optimalizace, Pravděpodobnost a statistika, Topologie a kategorie
Záměnnost : NDIM005
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
První pedagogická praxe je zaměřena především na náslechy u zkušeného fakultního učitele.
Poslední úprava: G_M (21.05.2012)
Sylabus

První pedagogická praxe je zaměřena především na náslechy u zkušeného fakultního učitele. Student hospituje v jeho výuce a také ve výuce svých kolegů, kteří souběžně konají praxi na téže škole. V průběhu praxe vykoná nejméně dva samostatné výstupy, tj. odučí dvě hodiny. Pomáhá při přípravě výukových hodin, opravách písemných prací, asistuje při výuce v počítačové učebně. Aktivně se zapojuje do dalších pedagogických povinností (dozor, porady, konzultace, příprava pomůcek apod.).

Po ukončení praxe předloží student zápisy ze svých hospitací, písemné přípravy svých hodin, zprávu o průběhu praxe a hodnocení fakultního učitele.

Analýza praxe, rozbor hodnocení studentů, vyhodnocení přínosu praxe a sebereflexe prvního pedagogického působení studentů je prováděna v rámci předmětu Pedagogicko-didaktická propedeutika matematiky.

Poslední úprava: Robová Jarmila, doc. RNDr., CSc. (12.01.2016)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK