|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Pavel Teplý, Ph.D. (21.07.2014)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Pavel Teplý, Ph.D. (21.07.2014)
Greenwood,N.N.,Earnshaw,A.E. : Chemistry of the Elements. Pergamon Press Plc, Oxdord OX3 OBW, England Čipera,J. : Rozpravy o didaktice chemie I, Karolinum,UK Praha 2000 Čipera,J. : Rozpravy o didaktice chemie II, Karolinum,UK Praha 2001 Hříbková, L.: Nadání a nadaní, Grada, Praha, 2009 Bílek, M.: ICT ve výuce chemie, Gaudeamus, Hradec Králové, 2005 Průcha, J.; Míka, J.: Distanční studium v otázkách, CSVŠ, Praha, 2000 |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Pavel Teplý, Ph.D. (13.02.2014)
Zápočet: • Docházka min. 80 % • Úspěšné absolvování alespoň čtyř z pěti průběžných testů (min. 60 % bodů/test)
Zkouška: • Prezentace na vybrané téma + výstup (rozbor prezentace a výstupu/prezenčně) • Písemná v rozsahu přednášek a cvičení + doporučená literatura
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Pavel Teplý, Ph.D. (19.09.2013)
1. Úvod do didaktiky chemie 2. Chemie vodíku a kyslíku 3. Chemie I. A II. A skupiny PSP 4. Chemie III. A IV. A skupiny PSP 5. Chemie V. A VI. A skupiny PSP 6. Chemie VII. A VIII. A skupiny PSP 7. Chemie d-prvků 1 8. Chemie d-prvků 2 9. Vztahy mezi chemií prvků a jejich sloučenin 10. Role chemického experimentu ve výuce anorganické chemie 11. ICT v chemii a distanční vzdělávání 12. Chemie a nadání 13. Nové trendy v anorganické chemii a její výuce Při přednáškách a cvičeních se využívají následující prostředky: chemický experiment, počítačové programy, učebnice, flexibilní programy, Internet, funkční gramotnost atd. |