|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
Logolink_OP_VVV_hor_barva_cz.jpg | Kateřina Esserová, DiS. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (08.10.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (08.10.2021)
Cílem předmětu je, aby se studenti naučili samostatně navrhovat a užívat didaktické testy. Při tom mají využívat taxonomie klasifikování (ne)kognitivních cílů s ohledem na svůj obor. Studenti se naučí zpracovávat data získaná z didaktických testů pomocí klasické teorie testů. Sekundárním cílem je, aby si vyzkoušeli práci se standardizovanými testy. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (18.02.2021)
Výuka bude tento semester probíhat online, pokud to bude vzhledem k aktuálni situaci nutné. I online výuka bude probíhat dle rozvrhu, link an online výuku https://meet.google.com/rue-ahwz-amn |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (08.10.2021)
Byčkovký, P., & Kotásek, J. (2004). Nová teorie klasifikování kognitivních cílů ve vzdělávání: revize Bloomovy taxonomie. Pedagogika, 54(3), 227-242. Hopkins, K. D. (1998). Educational and Psychological Measurement and Evaluation. Needham Heights, MA : Allyn and Bacon. Chráska, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha : Grada. Chráska, M. (1999). Didaktické testy. Brno: Paido. Shults, K.S., & Whitney, D.J. (2005). Measurement Theory in Action. Thousand Oaks, CA: Sage Publications. Šmejkalová, M., & Voňková, H. (2021). Tvorba a využití didaktických testů ve vyučovacím předmětu Český jazyk a literatura. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (08.10.2021)
Klasifikovaný zápočet - seminární práce na vybrané téma týkající se využití didaktických testů. |
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (06.03.2022)
Sylabus byl inovován v rámci projektu "Podpora pregraduálního vzdělávání budoucích učitelů na UK", registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0016093. Kurz je součástí vzdělávacího modulu pro rozvoj kompetencí studentů v oblasti evaluace a autoevaluace. |