|
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (24.01.2019)
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (24.01.2019)
Získání základních praktických dovedností s tvorbou počítačových her pro řízený kód skrz implementaci různých herních mechanik. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. (15.07.2020)
Předmět je zakončen zápočtem. K získání zápočtu se požaduje vytvoření herního prototypu ve vybraném software podporující vývoj počítačových her v řízeném kódu. Tyto počítačové hry je možné odevzdávat opakovaně, dokud nesplní požadavky cvičícího. |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (24.01.2019)
Knihy: Palacios, J. (2018). Unity 2018 Artificial Intelligence Cookbook: Over 90 recipes to build and customize AI entities for your games with Unity. Packt Publishing Ltd. Hocking, J. (2017). Unity in Action: Multiplatform game development in C#. Manning.
Internetové zdroje: Unity3D, https://unity3d.com/ |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. (15.07.2020)
Cvičení zaměřená na jednotlivé oblasti práce s Unity 3D dle sylabu. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. (15.07.2020)
Předmět nemá žádnou zkoušku, pouze zápočet. |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (24.01.2019)
Unity3D Přehled jednotlivých částí engine: architektura herního kódu (C#), strom scény, komponentový model herních objektů, osvětlení scény, materiály (různé renderovací jednotky), graf visuálních efektů, skriptování pomocí C#, fyzika, animace, pluginy, job systém, entity-component systém, profilování hry. |