|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D. (29.09.2020)
Během cvičení si praktiky vyzkoušíte výuku biologie (každý student odučí 1 vyučovací hodinu). Pro svou vyučovací hodinu rozpracujete podrobnou přípravu, včetně časového plánu, zhodnotíte a vyberete, které učivo je vhodné pro výuku vybrané věkové kategorie žáků. Navrhnete modelový pracovní list a test pro vybrané téma. Získáte také základní návyky práce se školními dokumenty a budete znát základy školské legislativy a stávající kurikulární dokumenty. zhodnotíme postavení učitele v 21. století a význam učitelského povolání, online vzdělávání a distanční výuka - kompetence učitele pro distanční výuku jako doplňku pro prezenční výuku a vzdělávání žáků; |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D. (29.09.2020)
Altmann, A.: Metody a zásady ve výuce biologii. Praha : SPN, 1975. https://www.facebook.com/groups/uciteleprirodovednych/ http://www.nuv.cz/eqavet/online-vzdelavani https://www.ceskatelevize.cz/porady/13394657013-ucitelka/ https://www.facebook.com/prirodovedci.cz/ |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D. (14.02.2024)
· aktivní účast na cvičení a plnění průběžných úkolů (povoleny max. 2 absence) · kompletní písemné zpracování přípravy VH na vylosované téma (elektronicky) a odučení této VH v rámci mikrovyučování · pracovní list (A4) k tématu · didaktický test k tématu
V případě on-line výuky bude předmět vyučován pouze v LS, kdy bude pro mikrovyučování možné využít venkovní prostředí a v ZS vyučován nebude. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: Mgr. Jana Poupová, Ph.D. (25.09.2020)
|