|
|
||
Předmět je věnován roli informačních technologií ve školní výuce. Zabývá se teoretickými aspekty technologií ve výuce a hledá smysluplné formy jejich zařazení do výuky přírodovědných předmětů, zejména biologie. Cílem předmětu je rozvinout digitální gramotnost účastníků tak, aby získali kompetence pro distanční výuku, která bude vhodným doplňkem pro prezenční formy, naznačit cesty k rozvoji těchto dovedností a kompetencí u žáků formou konkrétních úloh a problémů včetně instrumentace laboratorních úloh; neopomíjí ale ani zamyšlení nad specifiky digitálních technologií z pohledu kognitivního, afektivního a psychomotorického vývoje jedince.
Poslední úprava: Novotný Petr, PhDr., Ph.D. (30.09.2020)
|
|
||
Alter, A. L., & Tesla, J. (2018). Neodolatelné: vzestup návykových technologií a byznys se závislostí (První vydání). Brno: Host. Poslední úprava: Novotný Petr, PhDr., Ph.D. (30.09.2020)
|
|
||
- aktivní účast s alespoň 80% docházkou Poslední úprava: Novotný Petr, PhDr., Ph.D. (30.09.2020)
|
|
||
Předmět je členěn do tří tematických sekcí. První vede k zamyšlení nad rolí technologií ve výuce, neboť syndrom zaměnění prostředku za cíl je pro ICT mimořádně typický. Druhá sekce je věnována obecně použitelným dovednostem "věcí na počítači", třetí pak představuje přímo pro školu vyvíjené nástroje. Elektronické materiály, konkrétní rozložení témat a zadání seminárních prací viz LMS GoogleClassroom https://classroom.google.com/c/NTM5NjY1OTc0NDZa
Výuka v LS 2020/2021 bude zahájena dne 16.2.2021.
Poslední úprava: Novotný Petr, PhDr., Ph.D. (11.02.2021)
|