|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Štěpánka Černikovská, Ph.D. (05.10.2015)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Adéla Smažíková (25.09.2019)
Ferrer Peñaranda, Carlos. Brožová, Kateřina. Aventura 1. Praha : Klett, 2009. Španělsko-český, česko-španělský slovník. Praha : FIN PUBLISHING, 2008. Zavadil, B. - Čermák, P. Mluvnice současné španělštiny. Lingvisticky interpretační přístup. Praha : Karolinum, 2010. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Adéla Smažíková (25.09.2019)
ZS: Zápočet: písemný test; předpokladem k získání zápočtu: průběžné malé testy a prezentace LS: Zápočet: písemný test (+ průběžné testy a prezentace) Povinná docházka, max. 3 absence. Předmět zapsán tímto kódem není ukončen zkouškou, pouze zápočtem. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Adéla Smažíková (25.09.2019)
Náplň kurzu: Rámcové pokrytí španělské gramatiky v rozsahu 1. až 10. lekce učebnice Aventura 1, ovšem s různými obměnami v jednotlivých seminářích. • ZS - lekce 1-5 • LS - lekce 6-10
Výstupy: Po absolvování kurzu jsou studenti schopni • vyslovovat španělské hlásky tak, aby jim rozuměl rodilý mluvčí, správně přečíst (tj. zvukově reprodukovat) i neznámý španělský text, • používat základní slovesa v přítomném, jednoduchém minulém, složeném budoucím čase a rozkazu, osobní a přivlastňovací zájmena, členy, adjektiva, základní číslovky, předložky, • tvořit jednoduché věty a prostá souvětí, použít základní slovní zásobu ve vybraných situacích, • poskytovat informace o sobě a své rodině ve španělštině, krátce popsat osobu a prostředí, v němž se pohybují; uvést datum, představit se a vést jednoduchou konverzaci ve španělštině, • vysvětlit vybrané jazykové jevy španělštiny na pozadí svého prvního románského jazyka. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Alice Lukešová, Ph.D. (09.09.2017)
Předmět je určen přednostně studentům Ústavu románských studií a je kapacitně omezen. |