PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Contemporary Problems in Comparative Education - APD190006
Anglický název: Contemporary Problems in Comparative Education
Zajišťuje: Katedra pedagogiky (21-KPED)
Fakulta: Filozofická fakulta
Platnost: od 2021 do 2023
Semestr: zimní
Body: 0
E-Kredity: 5
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:2/0, Zk [HT]
Počet míst: neomezen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: prof. PaedDr. Ondrej Kaščák, Ph.D.
Vyučující: prof. PaedDr. Ondrej Kaščák, Ph.D.
Anotace
Poslední úprava: Mgr. Martina Lukášová (17.05.2019)
Kurs je zaměřen na prohloubení základních znalostí v oblasti srovnávací pedagogiky. Přednášky budou zaměřeny
na analýzu neevropských vzdělávacích systémů v soudobých společenských a kulturních souvislostech. Zvláštní
pozornost bude věnována současným vzdělávacím trendům a reformám. Kurs bude veden v anglickém jazyce.

Studijní literatura:

Arnove, Torres, Franz, (2013). Comparative Education: The Dialectic of the Global and the Local.Lanham
(Maryland):
Rowman and Littlefield Publishers.
Kubow, P. K., Fossum, P. R. (2007). Comparative Education: Exploring Issues in International Context. Pearson.
European Commission/EACEA/Eurydice, 2013. Education and Training in Europe 2020: Responses from the EU
Member States. Eurydice Report. Brussels: Eurydice.OECD (2016), Education at a Glance 2016: OECD Indicators,
OECD Publishing, Paris. http://dx.doi.org/10.187/eag-2016-en
United Nations, (2015), Education 2030: Incheon Declaration and Framework for Action for the Implementation of
Sustainable Development Goal 4.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK