|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Alžběta Houzar, Ph.D. (21.09.2022)
Ve druhé části semestru jsou představena některá témata týkající se bilingvismu a osvojování dalšího jazyka. Předmět navazuje na Osvojování řeči I. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Alžběta Houzar, Ph.D. (21.09.2022)
V ZS 2022/2023 bude předmět realizován prezenční formou. Podmínky pro úspěšné zakončení předmětu:
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Pavel Šturm, Ph.D. (27.03.2020)
Kulišťák, P. - Lehečková, H. - Mimrová, M. - Nebudová, J. (1997): Afázie. Praha: Triton. Grunwell, P. (1987): Clinical phonology. 2. vydání. London: Chapman & Hall. Stoel-Gammon, C. - Stemberger, J. P. (1994): Consonant harmony and phonological underspecification in child speech. In Yavas, M. (ed.). First and second language phonology. San Diego: Singular Publishing Group. s. 63-80. Snowling, M. J. (2000): Dyslexia. 2. vydání. Oxford: Blackwell Publishers Ltd. Vihman, M. M. (1996): Phonological development. Oxford: Blackwell Publishers Ltd. (5-7. kap.) Caravolas, M. - Volín, J. (2005): Baterie diagnostických testů gramotnostních dovedností pro žáky 2. až 5. ročníků. Praha: IPPP. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Alžběta Houzar, Ph.D. (21.09.2022)
Hlavní tematické okruhy:
|