|
|
|
||
Poslední úprava: prof. PhDr. Karel Šebesta, CSc. (22.11.2020)
|
|
||
Poslední úprava: prof. PhDr. Karel Šebesta, CSc. (22.11.2020)
Při distanční výuce kvalitní splnění zadaného úkolu s přihlédnutím k aktivní účasti v semináři. |
|
||
Poslední úprava: prof. PhDr. Karel Šebesta, CSc. (23.11.2020)
Havlínová, H. a kol. Čtenářská gramotnost v uzlových bodech vzdělávání. Metodický podpůrný materiál pro projekt PPUČ. Praha: NÚV [cit. 30. 10. 2018]. Dostupné online z <https://digifolio.rvp.cz/artefact/file/download. php?file=82133&view=2935>. Jelínek, Milan & Švandová, Blažena a kol. Argumentace a umění komunikovat. Brno, 1999. Kahneman, Daniel. Myšlení rychlé a pomalé. Jan Melvil Publishing, s. n. Kintsch, Walter and Rawson, Katherine A. Comprehension. In: M. J. Snowling and Ch. Hulme (eds.), The Science of Reading: A Handbook, str. 209–226. Blackwell Publishing, 2005. Mercier, Hugo; Sperber, Dan. Záhada rozumu. Brno 2019. Szymanek, Krzysztof. Umění argumentace. Terminologický slovník. UP Olomouc, 2003 Šebesta, Karel & Hedin, Tora. Od kompetencí k obsahům. Studie z aplikované lingvistiky/Studies in Applied Linguistics, 2019, č. 2. str. 115-122. Šebesta, Karel & Hedin, Tora. (2019/2020). Čtenářská gramotnost a umění číst. Český jazyk a literatura, 2019-2020, č. 1, str. 19–24. |