|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. František Brož (26.01.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. František Brož (26.01.2020)
zápočet (autorsky sestavený didaktický test, kterým jsou ověřovány literární znalosti a dovednosti, zaměření testu si volí student) |
|
||
Poslední úprava: Mgr. František Brož (26.01.2020)
Základní literatura: - Hodnocení výsledků vzdělávání didaktickými testy. Praha, ČŠI 2015. Dostupné z hhtp://www.csicr.cz/html/DidaktickeTesty/flipviewerxpress.html. - Burjan, V.: Tvorba a využívanie školských testov. in EXAM-info č. 1-7, Bratislava 1999-2005. - sbírky testových úloh (bude upřesňováno podle aktuálních potřeb v průběhu semestru) - testové materiály z veřejně dostupných zdrojů (www.procestinu.com, www.cermat.cz, www.novamaturita.cz)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. František Brož (26.01.2020)
Tematické okruhy:
Þ Očekávané výstupy a výsledky testu (psychometrické charakteristiky testu)
Þ Specifikace testu (specifikační tabulka, rámcový popis testu)
Þ Specifika jednotlivých typů testových úloh ve vztahu k literárním znalostem a dovednostem (použitelnost, výhody a nevýhody)
Þ Autorská tvorba testových úloh - v souladu se specifikací testu
Þ Oponentura autorských testových úloh v rámci semináře
Þ Praktické ověření testových úloh (try-out, vyhodnocení výsledků, následné úpravy úloh)
Þ Zásady konstrukce testu (shrnutí)
Þ Autorské sestavení testu podle specifikační tabulky
Þ Oponentura testu v rámci semináře |