|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (25.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (25.10.2019)
Zpracování a prezentace případové studie |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (14.01.2019)
Povinná:
KOTLER, P. et al. Moderní marketing - 4. evropské vydání. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management - 12. vydání. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5. OGILVY, D. Ogilvy o reklamě. 4. vydání. Praha: Management Press, s.r.o., 2011. 223 s. ISBN 978-80-7261-154-6. VAN DEN BERGH, J., BEHRER, M. Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na mladou „generaci Y“. 1. vydání. Brno: BizBooks, 2012. 248 s. ISBN 978-80-265-0002-5. VORÁČEK, J. Public Relations ve sportovních organizacích. 1. vydání. Praha: Karolinum, 2012. 71 s. ISBN 978-80-246-2027-5. VYSEKALOVÁ, J. a kol. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014. 296 s. ISBN 978-80-247-4843-6. VYSEKALOVÁ, J. a kol. Psychologie reklamy. 3. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5. VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama: Jak dělat reklamu. 3. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
Doporučená:
MILLIGAN, A. Brand it like Beckham: The story of how brand Beckham was built. 2nd edition. London: Marshall Cavendish Business, 2010. 223 p. ISBN 978-981-4276-93-1. PRINGLE, H. Celebrity Sells. 1st edition. West Sussex, UK: John Wiley & Sons Ltd, 2004. 311 p. ISBN 978-0-470-86850-8. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (25.10.2019)
Zpracování a prezentace případové studie |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (14.01.2019)
Přednášky:
1. Plánování a tvorba komunikační strategie 2. Plánování reklamní kampaně 3. Reklama, efektivní formy reklamy 4. Komunikační média 5. Psychologie reklamy, motivy v reklamě 6. Využití celebrit v reklamě 7. Příprava a tvorba tištěné a televizní reklamy 8. Hodnocení účinnosti reklamní kampaně 9. Digitální a online komunikační kanály 10. Akce a nástroje na podporu prodeje 11. Úvod do public relations ve sportu 12. Zásady osobního prodeje 13. Prezentace zápočtových případových studií 14. Prezentace zápočtových případových studií |