PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Výuka v primární škole - OKO133242
Anglický název: Primary school teaching
Zajišťuje: Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství (41-UPRPS)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2015
Semestr: letní
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/0, Zk [HT]
Rozsah za akademický rok: 10 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (100)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: zrušen
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Úroveň: základní
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PhDr. Richard Braun, Ph.D.
Záměnnost : OKO131242
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (29.05.2009)
Cílem kurzu je získat přehled o aktuální problematice vyučování na 1.stupni základní školy, umět harmonizovat program volnočasových aktivit se školním kurikulem a umět být nápomocen dětem při přípravě na výuku.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (29.05.2009)

Cílem je získat přehled o vyučování na 1.stupni ZŠ, umět harmonizovat program volnočasových aktivit se školním kurikulem a umět být nápomocen dětem při přípravě na výuku.

Literatura -
Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (29.05.2009)

Spilková, V. a kol.: Proměny primárního vzdělávání v ČR. Praha: Portál 2005

Tomková, A.: Program Čtením a psaním ke kritickému myšlení v primární škole. Praha: PedF UK 2007

Kasíková, H.: Kooperativní učení a vyučování. Praha: Karolinum 2001

Coufalová, J.: Projektové vyučování pro první stupeň základní školy. Praha: Fortuna 2006

Krejčová, V., Kargerová, J.: Vzdělávací program Začít spolu. Praha: Portál 2003

Sylabus -
Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (29.05.2009)

Rámcový vzdělávací program pro ZV, školní vzdělávací programy

Proměny cílů a obsahu vzdělávání v primární škole

Konstruktivistický model učení, aktivizační vyučovací metody a kooperativní strategie

Proměny hodnocení v primární škole

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK