|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (07.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (07.10.2020)
Cílem předmětu je seznámit studenty s jedním z aktuálních témat managementu vzdělávání, kterým je proměna funkcí a obsahů vzdělávání v postindustriální a znalostní společnosti. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (07.10.2020)
Distanční výuka se řídí aktuálními pokyny PedF UK. Distanční forma – např. webináře, MS Teams, e-studijní opory, elektronické zdroje ke studiu, další studijní materiály apod. (LMS Moodle). Zadávané úkoly – odevzdání do prostředí LMS Moodle, k diskuzím bude využíváno Diskuzní fórum v LMS Moodle. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (07.10.2020)
KELLER, Jan a TVRDÝ, Lubor. Vzdělanostní společnost?: chrám, výtah a pojišťovna. Vyd. 1. Praha: Sociologické nakladatelství, 2008. 183 s. ISBN 978-80-86429-78-6. LIESSMANN, Konrad Paul. Teorie nevzdělanosti: omyly společnosti vědění. Vyd. 1. Praha: Academia, 2008. 125 s. ISBN 978-80-200-1677-5. LIESSMANN, Konrad Paul. Hodina duchů: praxe nevzdělanosti: polemický spis. Vydání první. Praha: Academia, 2015. 133 s.ISBN 978-80-200-2530-2. PRŮCHA, Jan. Česká vzdělanost: multidisciplinární pohled na fenomén národní kultury. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer, 2015. 205 s. ISBN 978-80-7478-675-4. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (07.10.2020)
Osnova:
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (07.10.2020)
Rešerše vybraného titulu z doporučené literatury, případně dalšího (vč. zahraničního) knižního zdroje. Kritéria: rozsah 2-3 normostrany, relevantnost zvoleného zdroje, výběr základních myšlenek, dodržení citační etiky
Pozn.: Dle aktuální situace – distanční forma, včetně atestace. |