|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (26.04.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (26.04.2020)
BARTOŇOVÁ, M., BYTEŠNÍKOVÁ, I. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: MU, 2012. ISBN978-80-210-6044-9. BARTOŇOVÁ, M., BYTEŠNÍKOVÁ, I., VÍTKOVÁ, M. Děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Brno: Paido, 2012. ISBN 978-80-7315-237-6. KEBLOVÁ, A. Integrované vzdělávání dětí se zrakovým postižením. Praha: Septima, 1996. ISBN 80–85801–65–5. KUDELOVÁ, I., KVĚTOŇOVÁ, L. Malé dítě s těžkým poškozením zraku. Brno: Paido, 1996. ISBN 80–85931–24–9. SMOLÍKOVÁ, Kateřina. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praha: MŠMT, 2018. SVOBODOVÁ, J. Předškolní příprava dítěte s postižením hybnosti v SPC. Brno: Masarykova univerzita, 1997. ŠMELOVÁ, Eva a kol. Individualizace ve výchově a vzdělávání dětí předškolního věku. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2016. 152 stran. ISBN 978-80-244-5115-2. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (26.04.2020)
Odborná praxe I je zaměřena na praktickou aplikaci speciálněpedagogických dovedností ve vztahu k edukačním specifikům raného a předškolního věku. Praxe probíhá na vybraných pracovištích (centra rané péče, mateřské školy, diagnostická centra apod.) pod supervizí garanta oborové praxe. Je organizována jako průběžná. Každý student se seznámí s konkrétním zařízením jako s organizací, získá základní představu o jeho fungování, aktivitách při diagnostice a podpoře klientů. V rámci praxe student sleduje působení speciálních pedagogů, kooperuje s nimi, rozvíjí své praktické dovednosti v oblasti speciálně pedagogické diagnostiky, aktivně se podílí na rehabilitačním a edukačním procesu. Student zakládá vlastní reflektivní dokumentaci praxe (resp. Portfolio odborné praxe). Své působení, závěry z praxe prezentuje formou, která je předem stanovena. |