|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (12.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (12.09.2023)
Předmět má 4 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 106 hodinám. Doba očekávané přípravy na 1 hodinu semináře 10 minut, na hodinu praxe 40 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 10 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 9 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 19 hodin. Tvorba seminární práce 11 hodin. Příprava na zápočet 3 hodiny. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (12.09.2023)
FIALOVÁ L., FLEMR L., a kol. (2014). Vzdělávací oblast Člověk a zdraví v současné škole. Praha: Karolinum. MŠMT (2013). Upravený Rámcový vzdělávací program pro gymnaziální vzdělávání, platný od 1.9.2017. Praha: MŠMT. MŠMT (2013). Rámcový vzdělávací program pro střední odborné vzdělávání, platný od 1.9.2017. Praha : MŠMT. MARÁDOVÁ, E. (2006). Školní vzdělávací program. Výchova ke zdraví. Praha: Fortuna. KOVAŘÍKOVÁ,M.;MARÁDOVÁ,E.(2020) Didaktika výchovy ke zdraví. Pedf UK. OBST, O.& KALHOUST, Z. (2002). Školní didaktika. Praha: Portál. PETTY, G. (2013). Moderní vyučování. Portál. SLAVÍK, J. (1999). Hodnocení v současné škole. Praha: Portál. |