|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ondřej Crhák (16.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ondřej Crhák (16.09.2019)
Zkouškou: Základem atestace je esej o rozsahu 6–10 normostran s poznámkovým aparátem. Text musí vycházet z minimálně 5 zdrojů, přičemž samotná hra je brána jako pramen. Zdroje musí obsahovat odbornou literaturu, nemohou být splněny pouze pomocí her. Účastníci kurzu budou muset podniknout vlastní analýzu jedné počítačové hry, ve které se pokusí zmapovat s jakými narativy a obrazy hra pracuje či případně, jaké historické fenomény zachycuje.
Zápočet: Atestace je stejná jako v případě zkoušky s tím rozdílem, že rozsah eseje je 3-5 normostran. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ondřej Crhák (16.09.2019)
BASLER, Jaromír a Michal MRÁZEK. Počítačové hry a jejich místo v životě člověka. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2018. BECKER, Katrin. Choosing and using digital games in the classroom: a practical guide. New York: Springer, 2016. BENDOVÁ, Helena. Co je nového v počítačových hrách. Praha: Nová beseda, 2019. PERRON, Bernard a Felix SCHRÖTER. Video games and the mind: essays on cognition, affect and emotion. Jefferson: McFarland & Company, Inc., Publishers, 2016. SCHREIER, Jason. Krev, pot a pixely: příběhy vítězství a šílenství ze zákulisí vývoje videoher. Brno: Host, 2019. ŠISLER, Vít, Kerstin RADDE-ANTWEILER a Xenia ZEILER. Methods for studying video games and religion. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. WOLF, Mark J. P. Video games around the world. Cambridge, Massachusetts: MIT Press, 2015. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ondřej Crhák (16.09.2019)
|