|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (27.05.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (27.05.2020)
BUREŠOVÁ, K. Učíme se v zahradě. Chaloupky, 2007. JANČAŘÍKOVÁ, K., MAZÁČOVÁ, N. Bádání na zahradě : metodická příručka ke kurzu Badatelské činnosti na školní zahradě. Praha : Univerzita karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2013. 43str. ISBN 978-80-7290-691-8. KŘIVÁNKOVÁ, D. Školní zahrada jako přírodní učebna. Brno : Lipka - školské zařízení pro environmentální vzdělávání, 2014. KŘIVÁNKOVÁ, D., MACHÁTOVÁ, I. Cesta k ukázkové školní přírodní zahradě. 1. vyd. Brno: Lipka ‐ školské zařízení pro environmentální vzdělávání, 2012, 27 s. Metodický materiál pro učitele. ISBN 978‐80‐87604‐27‐ 4. Doporučená: BARTÁK, M. Ekologie řízených autotrofních ekosystémů. Power-print, Praha. 2002. BURBANK, L. Training of the Human Plant. New Yourk : Century, 1907. 1. vyd. KRČMA, L., PETROVÁ, M., KŘIVÁNKOVÁ, D. (ed.) Moje přírodní zahrada. Umweltschutzverein Bürger und Umwelt, o. s. Přírodní zahrada, 232s. 2013. ISBN 978-80-260-5326-2. MOLLISON, B. Úvod do permakultury. Alter-Nativa, 2012. 244s. ISBN: 9788096975488 ŠTORCH, E. Dětská farma, eubiotické reforma školy. 1. vyd. Brno : vyd. neuved, 1929. ISBN neuvedeno |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (27.05.2020)
MOODLe: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7783 30 h přímé výuky formou interaktivního semináře, v rámci něhož bude i 2 h venkovní aktivita (dendrologické praktikum), obsahem nepřímé výuky bude samostudium studijních opor (viz doporučená literatura), zpracování dvou kazuistik školních zahrad Školní zahrady 3/ZS 0/3 14H ZK 5 PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. 150 2 |