PředmětyPředměty(verze: 970)
Předmět, akademický rok 2015/2016
   Přihlásit přes CAS
High Performance Ray Tracing - NPGR028
Anglický název: High Performance Ray Tracing
Zajišťuje: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Fakulta: Matematicko-fyzikální fakulta
Platnost: od 2015 do 2018
Semestr: letní
E-Kredity: 3
Rozsah, examinace: letní s.:2/0, Zk [HT]
Počet míst: neomezen
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Garant: prof. Dr. techn. Alexander Wilkie
Vyučující: prof. Dr. techn. Alexander Wilkie
Třída: DS, softwarové systémy
Informatika Bc.
Informatika Mgr. - volitelný
Kategorizace předmětu: Informatika > Počítačová grafika a geometrie
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Tématem přednášky jsou co nejrychlejší implementace realistických zobrazovacích systémů založených zejména na rekurzivním sledování paprsku.
Poslední úprava: Macharová Dana, JUDr. (13.02.2009)
Literatura -

Shirley, Realistic Ray Tracing

SIGGRAPH 2006 Course State of the Art in Interactive Ray Tracing

Poslední úprava: Wilkie Alexander, prof. Dr. techn. (18.04.2018)
Sylabus -

Přednáška se věnuje specifickým přístupům a technikám používaným při snaze o maximální

urychlení realistického zobrazení a globálního výpočtu osvětlení. Z několika metod realistického

zobrazení je největší pozornost věnována interaktivnímu rekurzivnímu sledování paprsku (Ray-tracing),

zejména různým urychlujícím technikám, obecnějším i specificky vyvinutým pro podporu ray-tracingu.

Poslední úprava: Macharová Dana, JUDr. (13.02.2009)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK