Application submission date: | 29.02.2024 |
---|
Faculty: | Faculty of Education |
---|---|
Study programme: | Adult education and educational management (N0111A190001) |
Form of study: | combined |
Type of study: | Master's (post-Bachelor) |
Language of instruction: | Czech |
Expected minimum number of accepted students Expected number of accepted students: | 30 |
Standard length of study: | 2 years |
Application type: | Online |
Rate of admitted and total applicants in the past academic year
47 / 165Application submission date: | 29.02.2024 |
---|
Charge for an on-line application: | 880 |
---|
Bude doplněno
Přijímací zkouška je jednokolová.
Písemná zkouška: max. 100 bodů
Přijímací zkouška je zaměřena na ověření základních znalostí z oblasti vzdělávání dospělých a andragogiky, řízení a organizace vzdělávací soustavy ČR, z pedagogiky, psychologie a sociologie práce a organizace. Důraz je kladen na aplikaci znalostí v současné společnosti ovlivňované mj. digitalizací, globalizací a technologickým rozvojem. Ekologické, kulturně-sociální a ekonomicko-demografické změny jsou reflektovány v kontextu celoživotního učení, vzdělávání a rozvoje dospělých. Délka testu je 25 min. Test je složen z 25 otázek po 4 bodech.
Admission to Master's studies is conditioned by completed secondary education confirmed by a school-leaving certificate. Admission to Post-Bachelor studies (Master's programme) is likewise conditioned by completed education in any type of study programme.
Verification method: | entrance exam | ||
---|---|---|---|
Confirmation date (of entrance exam) from: | 06.06.2024 | Until: | 18.06.2024 |
Alternative date (of entrance exam): | 25.06.2024 | Until: | 26.06.2024 |
ARMSTRONG, M. a S. TAYLOR. Řízení lidských zdrojů: moderní pojetí a postupy. 13. vyd. Praha: Grada, 2015.
BEDRNOVÁ, E., JAROŠOVÁ, E. a I. NOVÝ. Manažerská psychologie a sociologie. Praha: Management Press, 2012.
MATOUŠ, Z. a kol. Management vzdělávání dospělých a vzdělávacích organizací. Praha: Česká andragogická společnost, 2021.
MIKULÁŠTÍK, M. Manažerská psychologie. 3., přeprac. vyd. Praha: Grada, 2015.
NOVOTNÝ, M. (ed.). Velké dějiny zemí Koruny české – školství a vzdělanost. Praha: Paseka, 2020.
PRŮCHA, J. Andragogický výzkum. Praha: Grada, 2014.
PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. 6. aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2017.
PRŮCHA, J. a J. VETEŠKA. Andragogický slovník. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014.
ŠAFRÁNKOVÁ, J. M. Sociologie práce a organizace. Praha: Česká andragogická společnost, 2019.
VEBER, J. a kol. Management: základy, přístupy, soudobé trendy. Praha: Ekopress, 2021.
VETEŠKA, J. Přehled andragogiky: úvod do studia vzdělávání a učení se dospělých. Praha: Portál, 2016.
VETEŠKA, J., SVOBODOVÁ, Z. a M. TURECKIOVÁ. Školský management – konceptualizace a klíčové oblasti oboru. Praha: Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, 2022.
VETEŠKA, J. a M. TURECKIOVÁ. Kompetence ve vzdělávání a strategie profesního rozvoje. Praha: Česká andragogická společnost, 2020.
VOSTRÝ, M. a kol. Kognitivní rehabilitace seniorů: psychosociální a edukační souvislosti. Praha: Grada, 2021.
Celostátní strategické a koncepční dokumenty týkající se školství a vzdělávání (zpravidla dostupné na internetových stránkách MŠMT (www.msmt.cz) a ČŠI (www.csicr.cz)
Bližší informace naleznete na https://www.kamv.cz/pripravne-kurzy
Bude doplněno