Last update: RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. (14.06.2019)
The first pedagogical practice is primarily focused on listening to an
experienced faculty teacher and getting to know the school from the
position of a teacher.
Last update: RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. (25.01.2018)
První pedagogická praxe je zaměřena především na náslechy u zkušeného fakultního učitele a seznámení se s
chodem školy z pozice učitele.
Literature -
Last update: RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D. (14.06.2019)
Contemporary curriculum documents and education legislation.
Last update: RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. (25.01.2018)
Současné kurikulární dokumenty a školská legislativa.
Syllabus -
Last update: RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D. (14.06.2019)
Listening in the lessons of the faculty teacher, getting to know the educational documents, getting to know the job description of the teacher. The practice includes at least 2 hours of teaching in front of a classroom. The practice ends with a discussion of the course guarantor with the students.
Last update: RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. (25.01.2018)
Náslechy v hodinách fakultního učitele, seznámení se s chodem školy a s tím souvisejícími dokumenty, seznámení se s pracovní náplní učitele. Součástí praxe jsou minimálně 2 hodiny samostatného výstupu před třídou. Praxe je zakončena závěrečnou besedou garanta předmětu se studenty.