Subject Related Practice III - OBSP18703
|
|
|
||
A student chooses institutions and age groups during studies according to passing three age groups and at least three kinds
and types of institutions. S/he will keep a journal about his/her personal data, and prepares him/herself systematically both
theoretically and practically. S/he submitts written aplication of theoretical knowledge into practice. From the studies
interconnection of subject knowledge and conjuction into practice, and student´s own contribution to special education
activity shall be evident.
Last update: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (06.03.2010)
|
|
||
Studenti vykonájí praxi v plném rozsahu. K zápočtu přinesou potvrzení o vykonané praxi a osobní záznamy z praxe Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (01.10.2018)
|
|
||
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7 MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9 RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (01.10.2018)
|