A student chooses institutions and age groups during studies according to passing three age groups and at least three kinds
and types of institutions. S/he will keep a journal about his/her personal data, and prepares him/herself systematically both
theoretically and practically. S/he submitts written aplication of theoretical knowledge into practice. From the studies
interconnection of subject knowledge and conjuction into practice, and student´s own contribution to special education
activity shall be evident.
Last update: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (08.06.2009)
Student volí ta zařízení a věkové skupiny tak, aby v průběhu studia absolvoval tři věkové skupiny a alespoň tři druhy a tři
typy zařízení. O své praxi si vede osobní záznamy a na svoji speciálně pedagogickou činnost se soustavně připravuje jak
teoreticky, tak prakticky. Student předloží v písemné podobě aplikaci teoretických vědomostí do praxe. Orientace v
odborné literatuře bude korespondovat s typem a druhem zvolené praxe. Ze studie bude zřejmé propojování mezioborových
poznatků a souvislostí do praxe a vlastní přínos speciálně pedagogické činnosti studenta.