|
|
|
||
Teacher preparation for conceptual teaching work during preparation and supervision of art activities. Analysis and reflection of a teaching process in a wider context of teaching aims, taking into account author's future concept. Conceptual analysis of assigned creative tasks. Evaluation of a teaching process. Preparing for teaching as part of a continuous practice.
Last update: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (04.03.2019)
|
|
||
příprava, prezentace a realizace vlastního didaktického projektu zkouška Last update: Kitzbergerová Leonora, PhDr., Ph.D. (04.01.2021)
|
|
||
FULKOVÁ, M., NOVOTNÁ, M., Výtvarná výchova. 1. a 2. díl, (pro 6. a 7. roč. ZŠ, pro 8. a 9. roč.), Praha: Fortuna 1999. FULKOVÁ, M., Diskurs umění a vzdělávání, Praha: H, H+H, 2008. HAZUKOVÁ, H., ŠAMŠULA, P.: Didaktika výtvarné výchovy I. UK Ped F, Praha 2005. KITZBERGEROVÁ, L., Didaktika výtvarné výchovy, elektronická verze, PedF Uk v Praze, 2014. MAREŠ, J., SLAVÍK, J., SVATOŠ, T., ŠVEC, V., Učitelovo pojetí výuky, MU Brno, 1996 Rámcový vzdělávací program pro základní školy, upravená verze, Praha, 2013. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia, Praha, 2007. ROESELOVÁ, V.: Didaktika výtvarné výchovy V. UK Ped F, Praha 2001. ROESELOVÁ, V.: Námět ve výtvarné výchově. SARAH, Praha 1995. SLAVÍK, J.: Kapitoly z výtvarné výchovy II. Hodnota, osobnost, motivace. UK Ped F, Praha 1994 SLAVÍK, J.: Didaktika výtvarné výchovy III. UK Ped F, Praha 1990. Last update: Kitzbergerová Leonora, PhDr., Ph.D. (04.01.2021)
|
|
||
příprava témat podle společné dohody příprava, prezentace, realizace, reflexe a evaluace vlastního didaktického projektu Last update: Kitzbergerová Leonora, PhDr., Ph.D. (04.01.2021)
|
|
||
1) Struktura vyučovací hodiny; tematický okruh, téma a námět v praxi 2) Oborové a mezioborové zdroje vzdělávacích obsahů; Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 3) Koncepční práce při přípravě a vedení výtvarných činností. 4) Učivo výtvarné výchovy a jeho podoby; příprava na vlastní výuku v rámci souvislé praxe 5) Analýza a reflexe vyučovacího procesu; možnosti pojetí cílů výuky 6) Autorské pojetí pedagogického procesu 7) Konceptová analýza zadávaných výtvarných úkolů. 8) Hodnocení a evaluace procesu výuky. Last update: Kitzbergerová Leonora, PhDr., Ph.D. (04.01.2021)
|