|
|
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (05.02.2022)
|
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (03.02.2022)
Předmět má 4 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 120 hodinám. Přímá výuka: · seminář 12 hodin · praxe 24 hodin Příprava: · zpracování úkolů a práce se studijními materiály 64 hodin Seminární práce a příprava na zápočet: 20 hodin celkem |
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (05.02.2020)
BACHE, Ch. M. Živá třída: vyučování a kolektivní vědomí. Přeložil Petr LISÝ. Praha: Carpe Momentum, 2015. ISBN 978-80-905334-2-4. |
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (05.02.2022)
Souvislá praxe na ZŠ bude probíhat ve formě základní orientace a hospitace ve vybraných předmětech a přípravy podpůrných materiálů a inkluzivních aktivit pro žáky. Student pro souvislou praxi volí jednu základní školu, na níž se podrobně seznamuje také s chodem školního poradenského pracoviště. V průběhu praxe na základě observace a rozhovorů písemně reflektuje náplň práce třídního učitele, školního speciálního pedagoga, metodika prevence, výchovného poradce, školního psychologa, sociální pracovnice dle disponibility těchto pracovních pozic na základní škole. |
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (05.02.2022)
Požadují se vytvořená portfolia ze souvislé praxe na ZŠ a doložení písemných reflexí v Moodle prostředí. |
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (28.01.2024)
Studentům jsou k dispozici studijní opory (prezentace přednášek, odkazy na elektronické zdroje, interaktivní úkoly, doplňkové studijní materiály) v prostředí MOODLE dostupné na: |