|
|
|
||
The aim of the course is to provide students with experience from practical work in primary schools, which provide joint support for pupils with special educational needs in regular classes. Students will apply their theoretical knowledge from lectures and seminars and compare their pupil / student experience with the reality of the primary school teacher profession.
Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (05.02.2022)
|
|
||
Předmět má 4 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 120 hodinám. Přímá výuka: · seminář 12 hodin · praxe 24 hodin Příprava: · zpracování úkolů a práce se studijními materiály 64 hodin Seminární práce a příprava na zápočet: 20 hodin celkem Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (03.02.2022)
|
|
||
Požadují se vytvořená portfolia ze souvislé praxe na ZŠ a doložení písemných reflexí v Moodle prostředí. Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (05.02.2022)
|
|
||
BACHE, Ch. M. Živá třída: vyučování a kolektivní vědomí. Přeložil Petr LISÝ. Praha: Carpe Momentum, 2015. ISBN 978-80-905334-2-4. Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (05.02.2020)
|
|
||
Souvislá praxe na ZŠ bude probíhat ve formě základní orientace a hospitace ve vybraných předmětech a přípravy podpůrných materiálů a inkluzivních aktivit pro žáky. Student pro souvislou praxi volí jednu základní školu, na níž se podrobně seznamuje také s chodem školního poradenského pracoviště. V průběhu praxe na základě observace a rozhovorů písemně reflektuje náplň práce třídního učitele, školního speciálního pedagoga, metodika prevence, výchovného poradce, školního psychologa, sociální pracovnice dle disponibility těchto pracovních pozic na základní škole. Last update: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (05.02.2022)
|
|
||
Studentům jsou k dispozici studijní opory (prezentace přednášek, odkazy na elektronické zdroje, interaktivní úkoly, doplňkové studijní materiály) v prostředí MOODLE dostupné na: https://dl1.cuni.cz/course/index.php?categoryid=696 Last update: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (28.01.2024)
|