|
|
|
||
The aim of the video clubs is to develop the didactic content knowledge of future mathematics teachers through the analysis of video recordings of mathematics teaching. Emphasis will be placed on the development of knowledge-based observation and interpretation of what is seen. Through the analysis of the videos, students will get the opportunity to apply the knowledge acquired in the didactic-mathematical courses.
Last update: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (12.09.2022)
|
|
||
Studující aplikují a prohlubují své znalosti a dovednosti získané zejména v didakticko-matematických předmětech a při náslechové a souvislé praxi. Studující analyzují videozáznamy výuky matematiky a rozvíjejí svou schopnost všímat si důležitých didaktických jevů a provádět interpretace viděného založené na znalostech. Last update: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (05.09.2024)
|
|
||
Celková časová zátěž studenta 60h
Příprava na zápočet 10h Last update: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (04.09.2024)
|
|
||
Aktivní účast na výuce a plnění úkolů v Moodle. Last update: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (12.09.2022)
|
|
||
Literatura doporučená v kurzech didaktiky matematiky. Last update: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (12.09.2022)
|
|
||
Cíl hodiny a jeho splnění Výběr učebních a diagnostických úloh a jejich implementace v hodině Kognitivní aktivizace žáků Formy a metody práce v matematice Použití pomůcek a prostředků ICT Typy výukových situací, formalismy ve výuce. Last update: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (04.09.2024)
|
|
||
K předmětu bude vytvořen kurz v Moodle. Odkaz bude zaslán přihlášeným studentům. Last update: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (12.09.2022)
|
|
||
Studující - identifikují cíle hodiny matematiky (výukové situace) a reflektují jejich splnění Last update: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (05.09.2024)
|