|
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kotvová, Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Tereza Hradilová, Ph.D. (29.01.2023)
ADAMUS P. Metodika hodnocení kvality inkluzivní školy. Evaluační nástroj hodnocení kvality inkl. školy. Slezská univerzita v Opavě, 2015, ISBN 978- 80- 7510- 190 -7. Doporučujeme prostudovat stránky Systémové podpory inkluzivního vzdělávání v ČR: http://www.inkluze.upol.cz/portal/tag/katalog-podpurnych-opatreni/ HÁJKOVÁ V., STRNADOVÁ I: Inkluzivní vzdělávání: Teorie a praxe. Praha Grada Publishing.2009 ISBN 978-80-247-3070-7. KENDÍKOVÁ, Jitka. Vademecum asistenta pedagoga. 2. vydání. V Praze: Pasparta, 2020. ISBN 978-80-88290-50-6. KOL.AUTORŮ. Katalog podpůrných opatření, Obecná část. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 160 s. ISBN 978-80-244-4654-7. ZILCHER, Ladislav a Zdeněk SVOBODA. Inkluzivní vzdělávání: efektivní vzdělávání všech žáků. Praha: Grada, 2019. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-271-0789-6.
|
|
||
Last update: PhDr. Tereza Hradilová, Ph.D. (29.01.2023)
Výuka bude věnována klíčovým tématům a doplněny jejich diskuzí a reflexí: 1. Integrace/ inkluze ve vzdělávání – terminologie, definice, praktické nastavení |
|
||
Last update: PhDr. Tereza Hradilová, Ph.D. (29.01.2023)
|