|
|
|
||
The teaching of the subject includes topics related to the principles, methods and procedures of working with pupils and whole classes / pupil groups in collaborative learning. Students will learn related current legislative regulations in the country, gain orientation in the current conditions of inclusive education. They will become familiar with catalogues of support measures for pupils with special educational needs and the possibilities of their application in practice. The catalogues of support measures are available for free consultation here: http://katalogpo.upol.cz/
Last update: Kotvová Miroslava, PhDr., Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
Písemná reflexe kvality inkluzivní praxe vybrané školy (ZŠ nebo SŠ), popř. zpracování návrhu inkluzivních a podpůrných opatření u vybrané skupiny žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Přesné zadání úkolu a jeho výběr proběhne v rámci první výuky. Last update: Hradilová Tereza, PhDr., Ph.D. (29.01.2023)
|
|
||
ADAMUS P. Metodika hodnocení kvality inkluzivní školy. Evaluační nástroj hodnocení kvality inkl. školy. Slezská univerzita v Opavě, 2015, ISBN 978- 80- 7510- 190 -7. Doporučujeme prostudovat stránky Systémové podpory inkluzivního vzdělávání v ČR: http://www.inkluze.upol.cz/portal/tag/katalog-podpurnych-opatreni/ HÁJKOVÁ V., STRNADOVÁ I: Inkluzivní vzdělávání: Teorie a praxe. Praha Grada Publishing.2009 ISBN 978-80-247-3070-7. KENDÍKOVÁ, Jitka. Vademecum asistenta pedagoga. 2. vydání. V Praze: Pasparta, 2020. ISBN 978-80-88290-50-6. KOL.AUTORŮ. Katalog podpůrných opatření, Obecná část. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 160 s. ISBN 978-80-244-4654-7. ZILCHER, Ladislav a Zdeněk SVOBODA. Inkluzivní vzdělávání: efektivní vzdělávání všech žáků. Praha: Grada, 2019. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-271-0789-6.
Last update: Hradilová Tereza, PhDr., Ph.D. (29.01.2023)
|
|
||
Výuka bude věnována klíčovým tématům a doplněny jejich diskuzí a reflexí: 1. Integrace/ inkluze ve vzdělávání – terminologie, definice, praktické nastavení Last update: Hradilová Tereza, PhDr., Ph.D. (29.01.2023)
|