Designing of of educational courses - OKBO3P044A
|
|
|
||
Předmět má seznámit studenty se základy projektování vzdělávacích kurzů a jeho evaluací. Poznatky mohou uplatnit jako lektoři zájmového vzdělávání nebo jako pracovníci institucí pro další vzdělávání dospělých. Cílem předmětu je zprostředkovat studentům prakticky orientované znalosti a dovednosti tvorby vzdělávacích kurzů s důrazem na potřeby odborného vzdělávání.
Obsahové vymezení:
1. Základní teoretické otázky projektování.
2. Profil vzdělávací instituce, formulování cílů.
3. Zjišťování vzdělávacích potřeb určité profesní nebo zájmové skupiny.
4. Koncipování vzdělávacích programů: formulování cíle, vymezení obsahového zaměření. časová dotace a struktura, modifikace podle cílové skupiny.
5. Výběr a budování lektorského týmu.
6. Aplikace didaktiky vzdělávání dospělých při tvorbě vzdělávacích programů.
7. Základy marketingové strategie, rozpočty kurzů a financování instituce.
8. Propagace, vztah k vnějšímu prostředí, komunikace s okolím, image instituce;
9. Evaluace kurzů, lektorů, celkových výsledků, dlouhodobá strategie.
Last update: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (18.01.2020)
|
|
||
BARTOŇKOVÁ, H. Projektování vzdělávací akce. Studijní text pro distanční studium. Olomouc: Univerzita Palackého, 2006. ISBN 80-244-1442-2. MUŽÍK, J. Androdidaktika. Praha: ASPI, 2004. ISBN 80-7357-045-8 MUŽÍK, J. Didaktika profesního vzdělávání dospělých. Plzeň: Fraus. 2005. ISBN 80-7238-220-9. Last update: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (18.01.2020)
|
|
||
On-line studijní opora na adrese: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8925 Heslo pro hosty: akredkpg19 Last update: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (18.01.2020)
|