|
|
|
||
Basic terminology of the Individual Educational Plans for health disadvantaged persons. Types of the IEP. Principles of the
IEP preparation. Samples of the IEPs according to types of school, and their analysis. Methods of IEP preparation.
Experiences from the Czech Republic and foreign countries.
Last update: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2010)
|
|
||
Vypracovat plán pedagogické podpory NEBO individuální vzdělávací plán pro jednoho žáka, studěnta se speciálními vzdělávacími potřebami Last update: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (06.09.2017)
|
|
||
BIEHLER, R.F. , SNOWMAN, J. PsychologyApplied to Teaching Houghton Morfin. Boston, 1990 DITTRICH, P. Pedagogicko psychologická diagnostika. Praha, 1993 HOLT, J. Proč děti neprospívají. Praha, 1994 HELMS, W. Lépe motivovat - méně se rozčilovat. Praha : Portál, 1996. KOVALIKOVÁ S. Integrovaná tematická výuka. Kroměříž : Spirála, 1995 KRET, E. Učíme (se) jinak. Praha : Portál, 1996. MERTIN M. Individuální vzdělávací program. Praha : Portál, 1995 PETTY, Q. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996 PREKOPOVÁ J., SCHWEIZEROVÁ, CH. Neklidné dítě. Praha : Portál, 1994. ŠVANCAROVÁ D. Podklady pro vypracování individuálního vzdělávacího programu. Institut ped.-psych. poradenství ČR : Praha1994 WIEDERHOLT, J. L., HAMMILL, D.D., BROWN, V.L. The Resource Teacher.Quide to Efeective Practices. Allyn and Bacon, 1983.
Last update: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2010)
|