|
|
|
||
Playing small performance pieces and vocal exercises in different keys. Practising songs in minor keys. Practising
kindergarten songbook songs. Practising songs for expression in movement. Knowledge of vocal and instrumental lines of
the works by Petr Eben and I. Hurník: Česká Orffova škola,I.
Last update: Kodejška Miloš, doc. PaedDr., CSc. (05.01.2019)
|
|
||
Cílem discipliny Hra na klavír II je dále prohlubovat dovednosti ze 2. semestru studia a připravit studenty na klasifikovaný zápočet ve formě přehrávky na konci 3. semestru studia. Last update: Kodejška Miloš, doc. PaedDr., CSc. (05.01.2019)
|
|
||
KODEJŠKA,M.-POPOVIČ,M.,VEREB,J. Klavírní doprovody a dirigování písní v MŠ a v ZŠ. Praha: UK-PedF, 2018. ISBN 978-80-7290-976-6. DOSTÁL,J. Nový Beyer. Zábavná klavírní škola s lidovými písněmi, hrami a hádankami.Praha:Editio Supraphon, 1971. ISBN 02-131-71. KODEJŠKA,M. Výběr lidových a umělých písní pro děti v MŠ a ZŠ. Praha: K Hv, 2018. KODEJŠKA,M.. Výběr přednesových skladeb pro studium Učitelství pro MŠ. Praha: K Hv,2018. MALÝM ZPĚVÁČKUM Zpěvník pro MŠ. Praha: SPN, 1986. KODEJŠKA,M. Výběr lidových a umělých písní pro děti v MŠ a ZŠ. Praha: K Hv, 2018. KODEJŠKA,M. Výběr přednesových skladeb pro studium Učitelství pro MŠ. Praha: K Hv,2018. Kodejška,M. Individuální záznamové listy ke hře na klavír pro studenty.Učitelství pro MŠ. (B a C programy). Praha: K Hv 2018. Last update: Kodejška Miloš, doc. PaedDr., CSc. (05.01.2019)
|
|
||
V plánovaném rozsahu 13 týdnů výuky u prezenčního studia s dotací jedné hodiny za týden budou v seminářích uplatňovány dialogické metody práce. Vzhledem ke skupinové výuce je velký význam kladen na samostatnou domácí přípravu. Studentům budou jednotlivé skladby a způsoby doprovodů písní názorně ukázány učitelem. Studentky budou mít možnost si tyto ukázky znovu přiblížit i při své domácí práci na elektronickém nosiči nebo na YouTube. Jednotlivé skladby a kroky jsou metodicky promyšlené a jsou zapsány v Individuálním záznamovém archu, který má každý student k dispozici a předkládá ho učiteli při výuce. Nároky na studenty jsou diferencované podle jejich předcházejících hudebních zkušeností do programu A (úplní začátečníci) a do programu B (dřívější zkušenost). Studenti obdrží klasifikovaný zápočet, když splní veškeré předem uložené úkoly v oblasti hry na klavír a improvizace doprovodů lidových písní a úspěšně vykoná přehrávku. Last update: Kodejška Miloš, doc. PaedDr., CSc. (05.01.2019)
|
|
||
klasifikovaný zápočet Last update: KODEJSKA/PEDF.CUNI.CZ (07.09.2011)
|
|
||
Student začátečník (A program) Last update: Kodejška Miloš, doc. PaedDr., CSc. (05.01.2019)
|