Management školy – Time management (5426)
Základní informace | |
Management školy – Time management | |
Kód varianty (CID): | 5426 |
přijímací řízení ukončeno, kurz archivován | |
Zaměření: | Program CŽV - zájmový |
Fakulta: | Pedagogická fakulta |
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání [41-KAMV] | |
prezenční | |
čeština | |
Vzdělávací program je zaměřený na aktuální teoretická východiska a praktické techniky související s řízením času v rámci činností ředitelů škol a školských zařízení a jejich zástupců, na možnosti uplatňování Work-Life Balance (WLB) a zpracování změn v rámci časového snímku dne pro efektivnější využití pracovního i osobního života. Cílem je napomoci těmto pracovníkům zefektivnit a zkvalitnit pracovní výkon, uvědomit si priority a umět nastartovat vybalancování osobního a pracovního života jako předpokladu k efektivnějšímu výkonu. První část je zaměřena na pojetí TM s přístupy všech generací, časový snímek dne, na techniky plánování a řízení času z pohledu teorie řízení. Další část je zaměřena prakticky, pozornost je věnována individuální analýze času, odhalování slabých míst (činností, které spotřebovávají čas a nepřinášejí požadovaný efekt), stanovování priorit z hlediska pracovních činností a zavádění změn potřebných k vytvoření rovnováhy mezi pracovním a osobním životem (WLB). |
|
MSMT-28581/2017-2-1209 | |
MŠMT | |
11914/2017-1 | |
Management školy – Time management | |
1. Time management (1 hod.): Time management (TM) - pojem obsah, význam; Odlišnosti TM I. – III. generace od TM IV. generace. 2. TM IV. generace (1 hod.): TM IV. generace - charakteristika; Škodlivé myšlenky a předsudky, škodlivé zlozvyky; Principy TM IV. generace. 3. Postupy TM (2 hod.): Časový snímek dne, návod na zpracování; Hlediska důležitosti a naléhavosti zpracování úkolů; Oblasti a dopady WLB. 4. Návrh změn v rámci řízení času Work life balance – sladění pracovního a osobního života, práce s technikou myšlenkové mapy (praktická část)(4 hod.): Analýza vlastního časového snímku (příklad vybraného pracovního dne); Stanovení priorit; Návrh změn; Výměna zkušeností a nové podněty v rámci manažerské praxe. |
|
15 | |
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci - ředitelé škol a školských zařízení a jejich zástupci. | |
Podrobnosti v rozvrhu | |
Statistika pro MŠMT | |
Příprava učitelů bez předmětové specializace (0113) | |
Podmínky absolvování a kvalifikace | |
jiná | |
Certifikace: | Osvědčení o absolvování programu |
Garant a místo | |
Ing. Lucie Paulovčáková, MBA, Ph.D. | |
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | |
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | |
PedF UK, Praha | |
Termín a délka | |
2019/2020 | |
zimní semestr | |
Krátkodobé | |
8 (v hodinách celkem) | |
Poplatky a financování | |
1200 Kč / kurz | |
osvobozeno | |
Přihláška | |
elektronicky - viz přihláška na http://kamv.cz/ u příslušného kurzu | |
Mgr. Danuše Dvořáková | |
danuse.dvorakova@pedf.cuni.cz | |
773 246 766 | |
30.09.2019 | |
Dle vyhlášených termínů - http://kamv.cz/ | |
Další informace | |
http://kamv.cz/ |