Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Adaptační kurzy na středních školách optikou sociálně pedagogické poradny
Název práce v češtině: Adaptační kurzy na středních školách optikou sociálně pedagogické poradny
Název v anglickém jazyce: High school adaptation courses through the lens of social pedagogical counseling
Klíčová slova: sociálně ekologická perspektiva|sociální práce|školská sociální práce|adaptační kurzy na střední škole
Klíčová slova anglicky: social-ecological perspective|social work|school social work|adaptation courses in high school
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociální práce (21-KSOCP)
Vedoucí / školitel: doc. PaedDr. Tatiana Matulayová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 15.12.2022
Datum zadání: 15.12.2022
Schválení administrátorem: bylo schváleno
Datum potvrzení stud. oddělením: 19.12.2022
Datum a čas obhajoby: 06.09.2023 11:30
Datum odevzdání elektronické podoby:08.08.2023
Datum proběhlé obhajoby: 06.09.2023
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: PhDr. Pavla Kodymová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Tématem bakalářské práce jsou středoškolské adaptační kurzy realizované Sociálně pedagogickou poradnou ve Zlíně. Adaptační kurz tvořily tři části, které byly zaměřeny na motivaci ke studiu, sebepoznávání svých hodnot a silných stránek a představy profesních a sociálních dovedností. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda a jak adaptační kurzy přispívají k naplnění cílů sociálně pedagogické poradny.
Seznam odborné literatury
Damean D. ed al. (2010). The social ecology of school success. Implacations for policy and practice. Presa Universtirara Clujeana
Hurychová E., Ptáčková B. (2022) Sociální práce ve školství. Grada Publishing a.s.
Jedlička, R. (2017). Psychický vývoj dítěte a výchova: Jak porozumět socializačním obtížím. Grada Publishing a.s.
Krejčová, L. (2011). Psychologické aspekty vzdělávání dospívajících. Grada Publishing a.s. Matulayová, T. et al. 2017. Role sociálního pracovníka ve školství. Sešit sociální práce č. 1. Praha: MPSV. ISBN 978_80_7421-136-2
Matulayová, T. – Pešatová, I. Social Worker in School. In Sociální práce/Sociálna práca, 2013, č. 5, s. 64-72. ISSN1213-6204
McCormick, M. P., & O’Connor, E. E. (2015). Teacher–child relationship quality and academic achievement in elementary school: Does gender matter? Journal of Educational Psychology, 107(2), 502–516. https://doi.org/10.1037/a0037457
Skbya, M. (2014). Školská sociálna práca. Filozofická fakulta v Prešove
Skyba, M. (2018). Teoretické východiska na Slovensku. Filozofická fakulta v Prešove
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK