Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Editor lezeckých tras
Název práce v češtině: Editor lezeckých tras
Název v anglickém jazyce: Climbing route editor
Klíčová slova: fotogrammetrie|stavění cest|3D modelování
Klíčová slova anglicky: photogrammetry|routesetting|3D modelling
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra aplikované matematiky (32-KAM)
Vedoucí / školitel: Mgr. Martin Mareš, Ph.D.
Řešitel: Bc. Tomáš Sláma - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 05.05.2022
Datum zadání: 05.05.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 13.05.2022
Datum a čas obhajoby: 23.06.2022 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:12.05.2022
Datum odevzdání tištěné podoby:16.05.2022
Datum proběhlé obhajoby: 23.06.2022
Oponenti: Mgr. Martin Mirbauer
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout a implementovat software na interaktivní návrh lezeckých stěn a tras na nich.
Součástí práce má být automatická konstrukce 3D modelů chytů na základě fotografií.
Seznam odborné literatury
Lowe, David. Object recognition from local scale-invariant features.
In: Proceedings of the seventh IEEE international conference on computer vision. Vol. 2., 1999.
Předběžná náplň práce
S rostoucí popularitou sportovního lezení a boulderingu roste i poptávka po přenesení sportu do online prostoru.
Tato práce tak činí způsobem přístupným pro běžná lezecká centra.
Byl vyvinut způsob tvorby 3D modelů chytů a stěn a doprovázející 3D editor, aby cesty z reálného světa mohly být přeneseny do toho virtuálního k interaktivnímu prohlížení pomocí softwaru.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
With the rising popularity of sport climbing and bouldering, there are increasing incentives to take it to the online space.
This thesis does so in a way suitable for regular climbing gyms.
A workflow for creating 3D hold and wall models and the accompanying editor has been developed, so that routes can be copied from the real world to the virtual one and be interacted with using software in a more immersive way.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK