Evaluace projektu prevence kyberšikany DigiStories
Název práce v češtině: | Evaluace projektu prevence kyberšikany DigiStories |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Evaluation of the DigiStories cyberbullying prevention project |
Klíčová slova: | Evaluace|Digistories|kyberšikana|prevence kyberšikany|preventivní programy |
Klíčová slova anglicky: | Evaluation|Digistories|cyberbullying|prevention of cyberbullying|prevention programs |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Michaela Slussareff, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 20.10.2021 |
Datum zadání: | 21.10.2021 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 28.04.2022 |
Datum a čas obhajoby: | 12.06.2023 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.05.2023 |
Datum proběhlé obhajoby: | 12.06.2023 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Karolína Schubertová |
Zásady pro vypracování |
Diplomová práce se bude zabývat projektem prevence kyberšikany DigiStories. Projekt bude na vybraných školách hodnocen prostřednictvím dotazníkového šetření. Tyto evaluace budou následně autorkou vyhodnoceny v praktické části. V teoretické časti autorka rozebere kyberšikanu z různých pohledů, několik dalších projektů prevence a možnosti jejich evaluací. Cílem práce bude představit a prezentovat koncepci projektu prevence kyberšikany DigiStories a stanovit jeho úspěšnost na školách u dětí věku druhého stupně základní školy. Bakalářská/Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
ČERNÁ, Alena. Kyberšikana: průvodce novým fenoménem. Praha: Grada, 2013. Psyché (Grada). ISBN 978-80-210-6374-7 HINDUJA, Sameer a Justin W, PATCHIN. Bullying Beyond the Schoolyard: Preventing and Responding to Cyberbullying. Second. California: Corwin, 2014. ISBN 978-1-4833- 4993-0 KOPECKÝ, Kamil. Rizikové formy chování českých a slovenských dětí v prostředí internetu. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4861-9. Sabella, R. A., Patchin, J. W., & Hinduja, S. Cyberbullying myths and realities. Computers in Human Behavior, 2013. 29(6)https://doi.org/10.1016/j.chb.2013.06.040 TANRIKULU, Ibrahim. Cyberbullying prevention and intervention programs in schools: A systematic review. School Psychology International. 2017, 39(1), 74-91. ISSN 0143-0343. Dostupné z: doi:10.1177/0143034317745721 |