Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Evaluace projektu prevence kyberšikany DigiStories
Název práce v češtině: Evaluace projektu prevence kyberšikany DigiStories
Název v anglickém jazyce: Evaluation of the DigiStories cyberbullying prevention project
Klíčová slova: Evaluace|Digistories|kyberšikana|prevence kyberšikany|preventivní programy
Klíčová slova anglicky: Evaluation|Digistories|cyberbullying|prevention of cyberbullying|prevention programs
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Vedoucí / školitel: Mgr. Michaela Slussareff, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 20.10.2021
Datum zadání: 21.10.2021
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 28.04.2022
Datum a čas obhajoby: 12.06.2023 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:14.05.2023
Datum proběhlé obhajoby: 12.06.2023
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Mgr. Karolína Schubertová
 
 
 
Zásady pro vypracování
Diplomová práce se bude zabývat projektem prevence kyberšikany DigiStories. Projekt bude na vybraných školách hodnocen prostřednictvím dotazníkového šetření. Tyto evaluace budou následně autorkou vyhodnoceny v praktické části. V teoretické časti autorka rozebere kyberšikanu z různých pohledů, několik dalších projektů prevence a možnosti jejich evaluací.
Cílem práce bude představit a prezentovat koncepci projektu prevence kyberšikany DigiStories a stanovit jeho úspěšnost na školách u dětí věku druhého stupně základní školy.

Bakalářská/Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
Seznam odborné literatury
ČERNÁ, Alena. Kyberšikana: průvodce novým fenoménem. Praha: Grada, 2013.
Psyché (Grada). ISBN 978-80-210-6374-7

HINDUJA, Sameer a Justin W, PATCHIN. Bullying Beyond the Schoolyard: Preventing
and Responding to Cyberbullying. Second. California: Corwin, 2014. ISBN 978-1-4833-
4993-0

KOPECKÝ, Kamil. Rizikové formy chování českých a slovenských dětí v prostředí
internetu. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4861-9.

Sabella, R. A., Patchin, J. W., & Hinduja, S. Cyberbullying myths and realities.
Computers in Human Behavior,
2013. 29(6)https://doi.org/10.1016/j.chb.2013.06.040

TANRIKULU, Ibrahim. Cyberbullying prevention and intervention programs in schools: A systematic review. School Psychology International. 2017, 39(1), 74-91. ISSN 0143-0343. Dostupné z: doi:10.1177/0143034317745721
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK