Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Motivation in ELT of Advanced Learners
Název práce v češtině: Motivace ve výuce anglického jazyka u velmi pokročilých studentů
Název v anglickém jazyce: Motivation in ELT of Advanced Learners
Klíčová slova: Motivace|velmi pokročilí studenti|pokročilost|výuka druhého jazyka
Klíčová slova anglicky: Motivace|velmi pokročilí studenti|pokročilost|výuka druhého jazyka
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Ústav anglického jazyka a didaktiky (21-UAJD)
Vedoucí / školitel: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 06.10.2021
Datum zadání: 06.10.2021
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 17.08.2022
Datum a čas obhajoby: 07.09.2022 08:00
Datum odevzdání elektronické podoby:17.08.2022
Datum proběhlé obhajoby: 07.09.2022
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: doc. Dr. phil. Eva Maria Luef, Mag. phil.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Diplomová práce se bude zabývat motivací velmi pokročilých studentů ve výuce anglického jazyka. Práce se bude snažit zodpovědět otázky, zda velmi pokročilí studenti angličtiny cítí motivaci dále se v jazyce vzdělávat, jaké k tomu mají důvody a jaké prostředky k tomu využívají.
V teoretické části práce popíše klasifikaci velmi pokročilých studentů, shrne nejzákladnější teorie motivace u studentů druhého jazyka a popíše roli motivace u velmi pokročilých studentů. Praktická část popíše výzkum, který bude založen na dotazníkovém šetření u velmi pokročilých studentů, mimo jiné studentů anglických oborů na vysokých školách.
Následně bude výzkum aplikován na doprovodné studie, které se zabývají motivací na školách. V závěru by práce měla vyhodnotit motivační strategie, které může uplatnit učitel při výuce velmi pokročilého studenta.
Práce bude vypracována v anglickém jazyce.
Seznam odborné literatury
Dörnyei, Z. (2001). Teaching and researching motivation. Harlow, England: Longman.
Dörnyei, Z., In MacIntyre, P. D., & Henry, A. (2015). Motivational dynamics in language learning. Multilingual Matters.
Leaver, B., & Shekhtman, B. (Eds.). (2002). Developing Professional-Level Language Proficiency. Cambridge: Cambridge University Press.
Malovrh, P. A., & In Benati, A. G. (2018). The handbook of advanced proficiency in second language acquisition. Wiley Blackwell.
Hrabal, Vladimír; Man, František; Pavelková, Isabella. Psychologické otázky motivace ve škole. 2. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1989.
Brown, T., & Bown, J. (2015). To advanced proficiency and beyond: Theory and methods for developing superior second language ability. Georgetown University Press.
Pavelková, Isabella. Motivace žáků k učení: Perspektivní orientace žáků a časový faktor v žákovské motivaci. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova v Praze – Pedagogická fakulta, 2002.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK