Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Problémy vyučování v období uzavřených škol
Název práce v češtině: Problémy vyučování v období uzavřených škol
Název v anglickém jazyce: Problems of teaching in the period of closed schools
Klíčová slova: Koronavirus|pandemie|prezenční výuka|online výuka|kvantitativní výzkum|dotazníkové šetření učitelů|dotazníkové šetření žáků|motivace|školské prostředí
Klíčová slova anglicky: Coronavirus|pandemic|face-to-face teaching|online|learning|quality research|questionnaire survey of teachers|questionnaire survey of pupils|motivation|school environment
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (21-KPED)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Martin Strouhal, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 24.03.2021
Datum zadání: 24.03.2021
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 24.06.2021
Datum a čas obhajoby: 05.09.2022 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:30.07.2022
Datum proběhlé obhajoby: 05.09.2022
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná pracovníkem v zastoupení a finalizovaná
Oponenti: Mgr. Tereza Komárková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit skrze rozhovory s žáky a s učiteli na středních školách v ročnících 1. až 4. na škole 1.KŠPA Kladno, s.r.o., jak se žáci a učitelé vypořádali s distančním studiem a výukou, na které problémy narazili a které potíže byly nejčastější. V práci bude využito toho, že autor BP vyučuje na zmíněné škole IT předměty.
Annotation:
The aim of this bachelor's thesis is to find out through interviews with students and teachers in secondary schools in grades 1 to 4 at the school 1.KŠPA Kladno, s.r.o., how students and teachers dealt with distance learning and teaching, what problems they encountered and what problems were the most common. The work will use the fact that the author of BT teaches IT subjects at the school.
Seznam odborné literatury
Zákon č. 111/1998 Sb. - Zákon o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách)
Zákon č. 561/2004 Sb. - Zákon o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
SMETÁČKOVÁ, Irena a Stanislav ŠTECH. Obavy rodičů žáků 1. stupně základních škol: co ukázalo uzavření škol? Studia paedagogica. 2021, 26(1), 9-38. ISSN 2336-4521. Dostupné z: doi:10.5817/SP2021-1-1
KRÁTKÁ, Jana a Lenka ZEMANOVÁ. Distanční výuka na druhou. Pedagogická orientace. [Online]. 2020, č. 2, s. 249–254. [cit. 2021-06-21]. Dostupné z: https://journals.muni.cz/pedor/article/view/14144
MINAŘÍKOVÁ, Eva. Uzavření škol: jiný příběh se stejným nadpisem? Zkušenosti ze tří zemí. Pedagogická orientace. [Online]. 2020, č. 2, s. 302–307. [cit. 2021-06-09]. Dostupné z: https://journals.muni.cz/pedor/article/view/14150
ROKOS, Lukáš a Michal VANČURA. Distanční výuka při opatřeních spojených s koronavirovou pandemií – pohled očima učitelů, žáků a jejich rodičů. Pedagogická orientace. [Online]. 2020, č. 2, s. 122–155. [cit. 2021-06-21]. Dostupné z: https://journals.muni.cz/pedor/article/view/14136
BRDIČKA, Bořivoj. Dokáže koronavirus zavést technologie do výuky skokem?. Metodický portál: Spomocník [online]. 11. 03. 2020, [cit. 2021-06-21]. Dostupné z: https://spomocnik.rvp.cz/clanek/22436/DOKAZE-KORONAVIRUS-ZAVEST-TECHNOLOGIE-DO-VYUKY-SKOKEM.html. ISSN 1802-4785.
ŠVAŘÍČEK, Roman a Klára ŠEĎOVÁ. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Vyd. 2. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0644-6.
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-485-4.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK