Výukové metody v zájmových kroužcích
Název práce v češtině: | Výukové metody v zájmových kroužcích |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The teaching methods in hobby groups |
Klíčová slova: | děti|volný čas|mimoškolní aktivity|zájmové kroužky|výukové metody|tradiční a inovativní metody |
Klíčová slova anglicky: | children|leisure time|extracurricular activities|hobby groups|teaching methods|traditional and innovative methods |
Akademický rok vypsání: | 2020/2021 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (21-KPED) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 02.03.2021 |
Datum zadání: | 30.04.2021 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 23.11.2021 |
Datum a čas obhajoby: | 05.09.2022 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 21.07.2022 |
Datum proběhlé obhajoby: | 05.09.2022 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná pracovníkem v zastoupení a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. et Mgr. Martin Skutil, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Tématem bakalářské práce jsou výukové metody v zájmových kroužcích. V úvodu teoretické části je práce zaměřena na problematiku volného času, jak by měl být využit volný čas. Dále druhy zájmových kroužků, jaká je nabídka zájmových útvarů pro děti. Další kapitola se zabývá problematikou kroužků a výukové metody, tedy rozdíl mezi výukou a volným časem. Praktická část obsahuje využívané výukové metody v různých kroužcích a situacích. |
Seznam odborné literatury |
HOFBAUER, Břetislav. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál (vydavatelství), 2004. ISBN 80-7178-927-5. KAPLÁNEK, Michal. Volný čas a jeho význam ve výchově. Praha: Portál, 2017. ISBN 978-80-262-1250-8. PÁVKOVÁ, Jiřina. Pedagogika volného času: teorie, praxe a perspektivy mimoškolní výchovy a zařízení volného času. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-295-5. VÁŽANSKÝ, Mojmír. Pedagogika volného času. Pedagogická orientace. Brno: Československá pedagogická společnost, 1994, , 139-144. ISSN 1211-4669. ZORMANOVÁ, Lucie. Výukové metody v pedagogice: tradiční a inovativní metody, transmisivní a konstruktivistické pojetí výuky, klasifikace výukových metod. Praha: Grada, 2012. Pedagogika. ISBN 978-80-247-4100-0. |