Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Výukové metody v zájmových kroužcích
Název práce v češtině: Výukové metody v zájmových kroužcích
Název v anglickém jazyce: The teaching methods in hobby groups
Klíčová slova: děti|volný čas|mimoškolní aktivity|zájmové kroužky|výukové metody|tradiční a inovativní metody
Klíčová slova anglicky: children|leisure time|extracurricular activities|hobby groups|teaching methods|traditional and innovative methods
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (21-KPED)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 02.03.2021
Datum zadání: 30.04.2021
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 23.11.2021
Datum a čas obhajoby: 05.09.2022 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:21.07.2022
Datum proběhlé obhajoby: 05.09.2022
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná pracovníkem v zastoupení a finalizovaná
Oponenti: Mgr. et Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Tématem bakalářské práce jsou výukové metody v zájmových kroužcích. V úvodu teoretické části je práce zaměřena na problematiku volného času, jak by měl být využit volný čas. Dále druhy zájmových kroužků, jaká je nabídka zájmových útvarů pro děti. Další kapitola se zabývá problematikou kroužků a výukové metody, tedy rozdíl mezi výukou a volným časem. Praktická část obsahuje využívané výukové metody v různých kroužcích a situacích.
Seznam odborné literatury
HOFBAUER, Břetislav. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál (vydavatelství), 2004. ISBN 80-7178-927-5.
KAPLÁNEK, Michal. Volný čas a jeho význam ve výchově. Praha: Portál, 2017. ISBN 978-80-262-1250-8.
PÁVKOVÁ, Jiřina. Pedagogika volného času: teorie, praxe a perspektivy mimoškolní výchovy a zařízení volného času. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-295-5.
VÁŽANSKÝ, Mojmír. Pedagogika volného času. Pedagogická orientace. Brno: Československá pedagogická společnost, 1994, , 139-144. ISSN 1211-4669.
ZORMANOVÁ, Lucie. Výukové metody v pedagogice: tradiční a inovativní metody, transmisivní a konstruktivistické pojetí výuky, klasifikace výukových metod. Praha: Grada, 2012. Pedagogika. ISBN 978-80-247-4100-0.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK