Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Účelnost projektu inkluze v základních školách v Novém Boru
Název práce v češtině: Účelnost projektu inkluze v základních školách v Novém Boru
Název v anglickém jazyce: Expediency of the inclusion project in primary schools in Nový Bor
Klíčová slova: Inkluze|integrace|inkluzivní vzdělávání|speciální vzdělávací potřeby|projekt
Klíčová slova anglicky: Inclusion|integration|inclusive education|special educational needs|project
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (21-KPED)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 16.10.2020
Datum zadání: 16.10.2020
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 02.05.2022
Datum a čas obhajoby: 21.06.2022 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:03.05.2022
Datum proběhlé obhajoby: 21.06.2022
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: PhDr. Karolína Burešová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Diplomová práce se zabývá účelností projektových aktivit v rámci inkluze v základních školách v Novém Boru.
Cílem je ověřit vliv aktivit projektu na zapojení všech dětí do hlavního vzdělávacího proudu, ověřit spolupráci poradkyň projektu, pedagogů, rodičů a dětí a předložit případné doporučení pro účelnost projektů inkluze v jiných základních školách.
Teoretická část vymezuje pojmy jako je inkluze, speciální vzdělávací potřeby, projekt, klíčové aktivity projektu, cílové skupiny.
Data jsou získávána propojením kvalitativního a kvantitativního výzkumu, rozhovory a dotazníkovým šetřením.
Seznam odborné literatury
LECHTA, V. Inkluzivní pedagogika. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-1123-5.
ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ K. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. 2. vyd. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0644-6.
ZILCHER, L., SVOBODA, Z., Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0789-6.
LANGMEIER, J., MATĚJČEK, Z., Psychická deprivace v dětství. 4. vyd. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1983-5.
JANDOŠOVÁ, P., KOLLEROVÁ, L., ZÁBRODSKÁ, K., KRESSA, J., DĚDOVÁ, M., Psychologie školní šikany. Praha: Grada, 2016. ISBN 978-80-247-2992-3.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK