Bakalářská práce se zaměří na prezentaci starší knižní kultury na sociálních sítích, primárně na sociální síti Twitter. Cílem práce je zmapovat profily, které prezentují knižní kulturu, podle toho, která instituce, projekt či jednotlivec je provozuje a jakým způsobem je na nich knižní kultura prezentována. Pozornost bude v tomto ohledu věnována i twitterovým profilům institucí, jež prezentují digitalizaci: bude zkoumáno, v čem se odlišují od profilů týchž institucí, které prezentují především knižní produkci. Metodou výzkumu bude rešerše a dlouhodobé (v rámci jednoho roku) sledování vybraných twitterových účtů. Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny anormativními dokumenty.
Seznam odborné literatury
Kolektiv autorů. Online marketing: Současné trendy očima předních expertů. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7. Literární a knižní kultura v digitálním věku 2015. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta, 2015. ISBN 978-80-87895-49-8. Kolektivní monografie. ZAVADILOVÁ, Radka. Česká nakladatelství a Facebook: Analýza komunikace [online]. Olomouc, 2015 [cit. 2019-04-17]. Dostupné z: . Bakalářská práce. Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Vladimír Polách, Ph.D..